Nog 17 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tessaenthirsainuganda - WaarBenJij.nu Nog 17 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tessaenthirsainuganda - WaarBenJij.nu

Nog 17 dagen!

01 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

De vaccinaties zijn gehaald, de malariapillen zijn binnen en op school zijn de voorbereidingen in volle gang. Het gaat nu snel, over 2,5 week (zaterdag 18 oktober) zitten we in het vliegtuig richting Uganda. We vinden het erg spannend (pijn in de buik haha) maar hebben er ook heel veel zin in. We hebben eigenlijk geen idee wat ons te wachten staat. Maar wel weten dat het een hele gave ervaring gaat worden.

We zullen zeven weken stage lopen bij een weeshuis. Waarbij we de kinderen ondersteunen in de dagelijkse verzorging en moeten samenwerken met Ugandeze collega's uit een heel andere cultuur. Het project staat voor het verhogen van overlevingskansen voor de kinderen.

In deze reisblog zullen wij jullie op de hoogte houden van onze avonturen.

En NEE er is geen Ebola!!!!!!! Het komt allemaal goed ;)

Heel veel liefs van Tessa en Thirsa

• 01 Oktober 2014 - 12:18

Gladys Muller:

Het komt zeker allemaal goed!!!
    Geef alles wat je hebt want das nog altijd meer dan dat ze daar hebben,
    trots op jullie!!!
    x Glad

• 01 Oktober 2014 - 12:27

Trudie:

Helemaal top meiden..... Jullie zijn kanjers en onwijs stoer dat jullie deze uitdaging aangaan. Uiteraard ben ik een van jullie trouwe volgers. Succes met de laatste voorbereidingen. Xx

• 01 Oktober 2014 - 13:06

Stephanie-joy:

Nieuwsgierig....spannend! Ga ook graag volgen!

• 01 Oktober 2014 - 13:37

Irene:

Zal zeker een super ervaring worden en ik ben heel beneiuwd naar jullie verhalen en foto's.

• 01 Oktober 2014 - 13:50

Piet En Nel Souwer:

Thirsa en Tessa, Vet gaaf wat jullie gaan doen. Wij willen ook graag op de hoogte blijven van jullie belevenissen in Uganda. Ik denk dat jullie veel nieuwe indrukken op zullen doen. Heel veel plezier, en strekte!

• 01 Oktober 2014 - 14:08

Louise:

Toppers zijn jullie! Nog even voordat het avontuur begint, spannend!!

• 01 Oktober 2014 - 16:21

Anja Beentjes:

Jaaa, wat een super spannende en hopelijk prachtige ervaring zal het voor jullie zijn in Uganda. Krijg ook al een beetje de kriebels in mijn lijf. Love You xx

• 05 Oktober 2014 - 17:48

Gerrit En Gerrda:

Het schiet al op. Voor jullie het weten is het zover! We wensen jullie succes bij de laatste voorbereidingen en een hele goede tijd in Uganda. Ook wij volgen jullie graag via deze site. Liefs Gerrit en Gerda

• 06 Oktober 2014 - 20:39

Wilma En Peter Roos:

Onwijs stoer hoor wat jullie gaan doen!! Wij willen jullie verhalen graag lezen, en wensen jullie nu al veel succes met de voorbereidingen en toi,toi,toi met deze spannende ervaring!! heel veel succes, meiden!!!